Hoesten???? SNEL!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Hoesten???? SNEL!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 17:43

Wat is te doen tegen het hoesten? Onze ruin is al een week hevig aan het hoesten en wat is de beste remedie ertegen. medicijnen, .... alles mag als het maar werkt. WEL SNEL!!!

Jannepauli

Re: Hoesten???? SNEL!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:07

Wat dacht je van je DA bellen?
Er zijn huismiddeltjes zat maar laat een DA de ernst van het hoesten beoordelen voordat je aan het zelf-dokteren gaat!

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 18:30

DA lijkt me geen overbodige luxe ! "al een week hevig aan het hoesten" hoe lang was je van plan af te wachten ?

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-05 21:18

De da is al geweest en heeft ook al iets voorgeschreven maar dit helpt niet en ik heb hem willen terugbellen maar krijg hem nooit niet aan de lijn.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-05 22:16

Hmm.. nou dan heb je een paar mogelijkheden: hij heeft vast een assistentie met wie je opnieuw een afspraak kunt maken ( en je zegt dat er haast bij is), of je zoekt een andere DA..! Een paard dat hevig blijft hoesten is niet okay en dat kan tot behoorlijke problemen leiden (o.a. dampigheid). Ik neem tenminste aan dat je niet verwacht dat de medicijnen binnen een dag helpen, want dat is natuurlijk ook niet reëel. Maar als het al een week geleden is dat je DA erbij was en wat voorschreef en hij hoest nog steeds even heftig, ja, dan zou ik maar hard en dringend aan de bel trekken.
Overigens, een ondersteunend middeltje dat niet veel kwaad kan en best wel helpt is Foenegriek. Te krijgen bij ruitersportzaak of paardendrogist/Jordens Hippo..