Wat heeft mijn ruin nou op zijn penis?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Wat heeft mijn ruin nou op zijn penis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 01:43

Vandaag schachtte mijn ruin uit toen ik erbij was en toen zag ik dit!
Het lijken wel een soort wratten ofzo. Had mijn fototoestel toevallig mee en heb het gelijk even vastgelegd.
Eerdaags komt de DA op stal dus dan kan ik het gelijk vragen.
Moet ik hem morgen al gelijk bellen?

Afbeelding

Hier de link naar de foto om hem groter te kunnen zien (klik op 'toon grotere foto')
http://www.mijnalbum.nl/Album=AAPRMMP3

Patricia20

Re: Wat heeft mijn ruin nou op zijn penis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 03:49

eetse Knipoog:P
(sorrie moest ik ff zeggen Lachen
zijn volgens mij gewoon korsten die opgedroogd zijn?
van vuil enz...
word even weken of schoonmaken denk ik ?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 06:17

ziet er idd uit als 'velletjes,vuil,prut' maar dan opgedroogd en aangekoekt...

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 06:41

Klopt, het is 'gewoon' vuil.
Geen dierenarts dus nodig, tenzij hij er last van krijgt, en het lukt je niet om het zelf schoon te maken.

Bij Jesper kan ik het ook niet schoon maken, even vindt hij wel lekker, maar te lang niet en die korstjes moet je er voorzichtig af wassen, anders krijg je kleine wondjes als je het te hard doet, en dan ben je nog verder van huis. (Hoe weet ik dat he? Bloos )

Ik doe er dus niets aan, tot ik merk dat Jesper er last van krijgt, dan krijgt hij een roesje, waardoor hij 'alles' laat hangen en dan was ik het met betadineshampoo, flink verdund.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 07:24

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 07:37

merries moet je ook schoonhouden...........

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 07:41

is gewoon aangekoekt vuil...
waterslang erop zetten, handschoenen aan en de boel eraf halen, de meeste ruinen vinden t lekker.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 09:30

oke, thanks voor de reacties. Tijd voor "hoe schoon is jóúw ruin?"
Het schoon gaan maken wordt nog een vak apart maar ben blij dat er niks raars is.

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:36

Sugarmiss schreef:

Daarom heb ik nou merries Clown

Merries moet je idd ook schoonhouden. Ik doe dat altijd met babydoekjes voor de uiers is heel handig als je het regelmatig bij houdt gewoon afvegen met zo'n doekje en dan weggooien Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:42

Maar bij merries is het veel makkelijker, een beetje rommelen tussen de titties en het vuil/korstjes vallen er zo af Clown

Oregon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 10:16

dat ligt er ook aan hoe goed je het bijhoud. En onder haar staart zul je de boel ook schoon moeten houden. Ik doe dat idd ook met babydoekjes. De koker van ruinen maak ik schoon met een sopje met babyshampoo, lauw water en een spons. Vooral oudere paarden hebben hier baat bij maar controleer gewoon regelmatig en maak schoon waar nodig. Eens per maand is wel "basisonderhoud". Maar sommige paarden moet je gewoon vaker schoonmaken.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 10:19

Fijne link SM!

hihi gaat een lekker klusje worden voor mijn spruit! Merries lijkt mij ook makkelijker inderdaad.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 13:59

Goede link, heel duidelijk!
Mijn ruin heeft gelukkig tot nu toe niet van die ranzige troep aan zijn penis hangen. Volgens mij hebben sommige ruinen veel meer last hier van dan anderen.

NiekenFinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 16:43

Mijn ruin had zn koker een maandje geleden helemaal dik en ontstoken, moest ik het ook schoonmaken van DA (die moest toch ergens anders voor komen, heb m gelijk even laten kijken..), en de mijne vind het errrugg lekker! Ik maak het gewoon schoon met betadineshampoo en dan losse stukje eruit pulken(terwijl je met je hand in zn koker wroet..)Trouwens, die site is wel erg grappig!!

gesina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 19:12

Eindelijk een goede en duidelijke uitleg over hoe je de jongeheer van je viervoeter moet schoonhouden .
Duidelijk en met een beetje humor.
gelukkig hebben Nolan en Black er nog geen last van

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 20:17

ik heb toevallig van de week die van Q schoongemaakt(hij was suf gemaakt met tranquigel ivm smid en alleen als ie suf is mag ik er aan komen)
en bahbah wat een rotzooi en korstjes kwamen eruit, vooral toen ik met mn hand(met babydoekjes Knipoog ) in zn koker zat, gatver Misselijk

maar t hele zaakje is nu weer mooi schoon Lachen

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 21:28

hoe g aje met je hand in zn koker dan?? als zn penis is ingetrokken??
Ik doe het als Offspring zn leuter er uit heeft.. Nu heeft hij altijd schone penis want hij dekt veel. En heeft nooit velletjes.
Maar me man maakt het wel schoon.. even en paard zien en hij schacht al uit Haha!

maar goed.. dus je gaat IN de koker met je hand??

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:38

Hey Sugarmiss; toppie die link........ dat van die "bean" had ik nog nooit van gehoord.... en ik heb nog wel een ruin Bloos

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 22:41

Cheveyo schreef:
Fijne link SM!

hihi gaat een lekker klusje worden voor mijn spruit! Merries lijkt mij ook makkelijker inderdaad.

Hengst is het allermakkelijkst, die schacht tig keer per dag uit en vuil krijgt zo geen kans Haha!

Alles goed met Kit verder Lachen ?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 22:56

Hey Prompt, yep alles goed. Groeit lekker door en is inmiddels aardig puppy-af aan het raken. Wordt alleen maar nog mooier Knipoog
Met jouw paardjes ook alles oke hoop ik? Geen last meer?

Idd als hengst deed hij dat ook vaak, je hoefde maar te kriebelen of het zakte al uit.

Bedenk me de hele dag al dat ik echt een gore foto heb geplaatst, krijg er zelf steeds meer keelafknellingen van, helemaal als je dat leest over die 'bean', kopje koffie?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:01

ik moet je wel bekennen dat ik de foto expres aan mijn man heb laten zien(omdat ie vervelend was,hihihi) en toen ging ie zowat over zijn nek!! Hij was boos,en vroeg zich af welke zieke geest zoiets plaatst!! Maar ik denk dat het zien van die foto voor een man iets gevoeliger ligt..
You go girl...hihihihihi..

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 10:23

Ach ik geef toe het is geen fris plaatje, maar paarden hebben nu eenmaal niet de gewoonte (zoals mensen) om zich 'daar' te wassen Lachen en dus moeten we ze een handje helpen. Door het regelmatig bij te houden ben je er sneller mee klaar en zullen de paarden er ook niet zo veel problemen mee hebben.
Mijn oude Ap vond het heerlijk en bij mijn ene merrie heeft het jaren geduurd voor ze het accepteerde. Toen ik haar net had stond 'edele delen schoonmaken' gelijk aan een zelfmoordpoging Haha!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 11:50

Citaat:
9.) Ta-da, you are done! Say, "Good horsie" and feed him lots of carrots. Watch him make funny faces at the way your hands smell. Hmm. Well, perhaps there is ONE more step...

10.) The only thing I know of that is at all effective in removing the lovely fragrance of smegma from your hands (fingernails arms elbows and wherever else it's gotten) is Excalibur. Even then, if you didn't use gloves you may find you've got an unusual personal perfume for a while. So, word to the wise, do NOT clean your horse's sheath just before an important job interview or first date Knipoog and of course, there is that one FINAL step...

11.) Figure out how to explain all this to your mother (or the kid from next door, or the meter reader, or whoever else you've just realized has been standing in the barn doorway speechlessly watching the entire process.)

whaha geweldig!! leuke site

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:01

hahah das gewoon vuil datmoet je wel goed schoon houden mijn paard heeftdat ook altijd heel erg
Ik trek gewoon rubbere handschoenen aan wat warm water beetje betadine en dan gewoon schoon wassen.
J e moet echt oppassen dat ie geen ontsteking krijgt dus gewoon ff schoon wassen wel geen fijne klus maar ja moet toch gebeuren .

susces dr mee

groetjes mirella

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 15:50

Ik maak hem NOOIT schoon!
Dat is niet nodig vind ik, zoiets is dus niet nodig dan verstoor je het alleen maar van binnen en worden ze vaak alleen maar viezer.
Ik kom nooit aan die van mijn ruin en die is dus gewoon schoon.!
Dus ook als tie vies is zou ik zeggen niet aankomen zo'n ding heeft een eigen afweer en dat ga jij dan verstoren!..
Net als jij dan als je paard dag en nacht op de wei staat hem grondig gaat poetsen dan haal je ook zijn afweer eraf...