Ik heb hetzelfde momenteel met mijn paard. Ze dachten eerst dat hij een peesblesure had dus twee maanden rust maar het werd niet beter. Daarna opnieuw (andere kliniek)gescand en het bleek dat ze een onsteking in de peesschede onder de voorknie had. Ze hebben de ontsteking eruit gehaald en remmers ingespoten. Hij heeft een maand stalrust gehad (stappen aan de hand). 2e scan was er niets meer te zien ook geen beschadigingen. Ik mag nu de training weer rustig opbouwen maar het is een vrij langdurige geschiedenis. Ik mag per dag 30 min. stappen en 1 (jawel) minuut draven en dit opbouwen tot 10 min. draf (over 10 wkn dus) als dat allemaal goed gaat mag ik weer galoperen en serieus gaan trainen. De kans op terugval (terugkeer) is volgens de dierenarts in mijn geval nihil (uitsluiten kun je het nooit). Inmiddels ben ik om de dag weer voorzichtig aan het trainen en het gaat goed. Overigens is dit bij mij ontstaan doordat hij op een bevroren weiland is gaan denderen en slip heeft gemaakt op de gladde bodem hij is weggegleden. veel suc6!