peesschede verhaal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HaffiejGurl

peesschede verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-05 20:28

hao beste mensen
vandaag 25-05-2005
is de ergste dag van mijn leven geweest
en enu nog eigenlij wel

afgelopen zaterdag ging ik met een vriendin naar haar pony die ik al van twenter afaan iedere dag zie en zelf ook heb ingereden.maar daar had ik het niet over.we haalden er uit het land en we wisten gelijk dat het fout zat.'veearts gebelt en ja hoor waarscijnlijk pees blessure. ik wist meteen dat dit nogal lang kon aan duren en we moesten er drie keer per dag afspuiten een kwartier en dan nog een kwartiertje stappen op harde bodem. nou dat hebben we gedaan tot vandaag en toen bleek dus dat se alleen maar slechter is gaan lopen.aangezien er ook een wond op zat ging ze toch maar kijken of de wond niet diep was.en ja hoor de wond zat tot aan de peesschede. we wisten al gelijk dat dit helemaal verkeerd was en ik voelde me meteen K*T. ze gingen met een soortwaterachtig iets er in spuiten en als het uit de wond kwam was er iets mis. nou en het kwam eruit het spoot er zelfs meteen weer uit. we moesten met haar naar de praktijk rijden en dat hebben we metee n gedaan. de trailer in en hupsakee. daar eenmaal aangekomen gelijk de operatie kamer in. we mochteneribj blijven tot ze sliep ze zag er zo zieleg uit ik voelde me echt zwaar K*T.maarja wij mochten via een raam boven de operatie volgen.het was een pittig iets en het was echt geen pretje om te zien maar ik moest en zou het volgen.na een uur mochten we naar beneden komen en werd ze een beetje wakker.ze heeft verband om en ligt nu nog in die kamer waar ze wakker kan worden.de hele nacht moet ze daar blijven omdat ze nogal raar kan doen vanwege de narcose.ik bene cht zo bang dat het niet goed omt.of nooit meer mag lopen.en zeker omdat we eigenlijk mee zouden doen aan de jumping maassslui maarja zolang me shatje maar weer beter wodt..

dit wou i even kwijt
ik hoop dat jullie de tijd hebben genomen om het te lezen.ikw eetniet of sommige van jullie er evaring mee hebben maar ik zou graag jullie verhaal willen horen of lezen.reacties zijn ook welkom..

KusZ Mylene