Ik heb me paard een half jaar geleden naar de fysio gehad omdat hij rechtsvoor aldoor stijf liep..Ik heb hem naar de fysio gedaan omdat rechts zijn slechte hand was en hij ook moeite had met stelling op de rechterhand.. De conclusie was dat hij vast zat in zijn hals en na 2 behandelingen was dit over. Ik doe de oefeningen nu ongeveer 2x per week nog steeds. Maar sinds een maand begint hij weer niet lekker te lopen en gaat hij stil staan en wil dan niet meer vooruit en dan doe ik me hand naar voren en spoor ik hem aan is het alleen maar bokken. Hij had 2 wolfstanden en die zijn donderdag getrokken.. Dus mocht ik 5 dagen niet rijden. Nu dacht ik nou nu zal het wel over zijn met dat gebok want er kan geen reden zijn. Dus vandaag begon ik rustig en weer het gebok. Nu zelfs in de galop enz. Dit doe ie nu ongeveer een maand en dacht eerst dat ie gewoon vervelend was maar weet het nu niet meer.. Hij doet het zelfs op buitenrit terwij hij dat super vind. Nu liet ik paar mensen kijken toen ik aan het rijden was en die zeiden dat hij door zijn achterbenen knakte enz.. Dus morgen komt de da.. En dan zullen we zien.. Iemand nog ervaringen met zulke dingen ofzo?