medici en natuurlijk bekappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

medici en natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:18

klik

ik wil deze link jullie niet onthouden ondanks dat er misschien een slotje op komt, als de medici er al de hand aan slaat... hoe lang duurt de ontkenning nog?

shana

Re: medici en natuurlijk bekappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 12:40

waarom willen de meeste mensen die natuurlijk bekappen toepassen bij hun paard toch steeds de rest overtuigen van het nadeel van ijzers

zie je mensen die hun paarden op ijzers hebben staan topics openen over hoe goed ijzers wel zijn en hoe slecht natuurlijk bekappen wel is

pff ik ben die rage van dat natuurlijk bekappen zo kotsbeu

ieder doet zijn ding en daarmee basta

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:58

eeuhm waar heb ik (of überhaupt de veearts in de link) het hier over nadeel van ijzers??

als je verder nog negatieve opmerkingen hebt mag je die mij persoonlijk pb-en, en vraag ik je uit deze topic te blijven.
mocht je nog positieve bijdrage hebben en het natuurlijk bekappen in het algemeen vanuit dat standpunt willen beredenen dan ben je welkom hier Lachen

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:35

1 zwaluw maakt nog geen zomer....

Maak er dus eerst maar eens Medicus, enkelvoud, van.

Ik zal hem eens mailen of hij mij de wetenschappelijke publicaties uit gerenommeerde vakbladen kan sturen waarin deze methode wordt onderbouwd. Ik heb die nl nog steeds nergens kunnen vinden....
(ik ben maar een simpele medisch bioloog)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 13:38

Pellie schreef:
eeuhm waar heb ik (of überhaupt de veearts in de link) het hier over nadeel van ijzers??

Dat meldt meneer BioMentor wel degelijk in z'n advertentie op marktplaats. Lees maar eens even goed...

Citaat:
Bij het volgen van deze methode blijkt dat het hoefijzer niet langer nodig is. Het beïnvloedt o.a. de bloeddoorstroming van de hoef negatief, waardoor de kans op het ontstaan van ziekten (zoals rotstraal, hoefkatrol ontsteking en peesproblemen) groter wordt.

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:26

Pellie schreef:

als je verder nog negatieve opmerkingen hebt mag je die mij persoonlijk pb-en, en vraag ik je uit deze topic te blijven.
mocht je nog positieve bijdrage hebben en het natuurlijk bekappen in het algemeen vanuit dat standpunt willen beredenen dan ben je welkom hier Lachen
Bij het volgen van deze methode blijkt dat het hoefijzer niet langer nodig is. Het beEvloedt o.a. de bloeddoorstroming van de hoef negatief, waardoor de kans op het ontstaan van ziekten (zoals rotstraal, hoefkatrol ontsteking en peesproblemen) groter wordt.

dit is vind ik duidelijk negatief over hoefijzers!!!

ten tweede: wie ben jij om te zeggen dat ik uit dit topic moet blijven , als je zulk topic opent moet je tegen de weerbots kunnen en het dus kunnen verdragen dat mensen die wel tevreden zijn over hoefijzers dit willen zeggen

ten eerste :

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 14:28

ten eerste moet natuurlijk voor de tekst komen !!

oeps sorry

Margitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:09

Ik heb mijn DA vandaag nog gevraagd wat hij van natuurlijk bekappen vindt en hij is absoluut tegen!!!!! Ik ben het met Shana en Ibbel eens....

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:41

Het bespreken van advertenties van elders is op Bokt niet toegestaan, vandaar een slotje.