Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:eeuhm waar heb ik (of überhaupt de veearts in de link) het hier over nadeel van ijzers??
Citaat:Bij het volgen van deze methode blijkt dat het hoefijzer niet langer nodig is. Het beïnvloedt o.a. de bloeddoorstroming van de hoef negatief, waardoor de kans op het ontstaan van ziekten (zoals rotstraal, hoefkatrol ontsteking en peesproblemen) groter wordt.
Pellie schreef:Bij het volgen van deze methode blijkt dat het hoefijzer niet langer nodig is. Het beEvloedt o.a. de bloeddoorstroming van de hoef negatief, waardoor de kans op het ontstaan van ziekten (zoals rotstraal, hoefkatrol ontsteking en peesproblemen) groter wordt.eeuhm waar heb ik (of überhaupt de veearts in de link) het hier over nadeel van ijzers??
als je verder nog negatieve opmerkingen hebt mag je die mij persoonlijk pb-en, en vraag ik je uit deze topic te blijven.
mocht je nog positieve bijdrage hebben en het natuurlijk bekappen in het algemeen vanuit dat standpunt willen beredenen dan ben je welkom hier