botonsteking+operatie:iemand ervaring mee??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

botonsteking+operatie:iemand ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 13:13

Mijn paard heefte enkele weken geleden nageltred gehad,hij had in een nagel gestaan.
Nu leek dit allemaal mee te vallen,hij liep na een antibiotica kuur en verbanden weer oke.
tot dit weekend.

Nu blijkt dus dat hij botonsteking heeft, de nagel is er toch erg diep in terecht gekomen(in de punt van de straal) en hij is stokkreupel.
nu moet hij maandag worden geopereerd.dit is de enige kans op herstel.
zijn hier mensen die er ervaring mee hebben,zulke operaties?
ze moeten dus een flink stuk wegsnijden en uitzuigen enzo...ik maak me er aardig druk over..

Amarie

Re: botonsteking+operatie:iemand ervaring mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:12

poeh dit is niet niks, ik ken iemand waarvan het paard een onsteking in het bot had, deze is in Duitsland behandeld maar zonder operatie, heel veel sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 21:38

niemand verder info??

oberon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 06:22

Mijn paard is in december aan een nageltred geopereerd. Die operatie heeft wel al de dag nadat het gebeurd was plaatsgevonden. Bij mijn paard was de diepe buiger geraakt door een hoefnagel. Na een poos boxrust en daarna weken van stappen aan de hand is het goed gekomen. Hij heeft wel een hele poos met een verbandijzer gelopen en ik moest om de paar dagen het verband verschonen.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 19:02