Middeltjes tegen schurft, wie kan helpen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Middeltjes tegen schurft, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 13:33

Hallo allemaal!

Ik heb een probleem, mijn Tinkermerrie heeft nou alweer schurft. Ze is hier voor twee keer gespoten, of nou ja, twee keer een serie van 3 injecties. Dit helpt even, maar dan komt het hardnekkig weer terug. De Fries die bij haar in loop heeft het nou ook.

Ik hoorde vandaag iets over verlopen olie en Halemiet, maar voordat ik daar over door kon vragen werd diegene weggeroepen.

Ik word nou lichtelijk wanhopig, ik wil haar er gewoon vanaf hebben!

Wie kan mij helpen?...

Morrie

Re: Middeltjes tegen schurft, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:12

Mijn Noriker ruin had ook schurft, hij heeft ieder jaar in het voorjaar beenschurft. Ik heb hem vorig jaar lanten enten, maar dat had vervelende bijwerkingen.
Dit jaar heb ik voor veel geld een flesje (illegale) Sebacil kunnen kopen en nu kan ik de rest van zijn leven de schurft daarmee behandelen.

uit de handel in Nederland (niet in Luxemburg) maar het enige middel dat echt werkt!

Berdien

Re: Middeltjes tegen schurft, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 14:44

mag ik vragen hoe je daar aan bent gekomen? Want enten doe ik liever ook niet, en omdat er dus nog meerdere paarden er mee lopen... Baal zo ontzettend!