groene leem en chip

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jacimatho

groene leem en chip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 17:23

Hallo......

Wie heeft groene leem gebruikt en kan me meer vertellen over eventuele bijwerkingen zoals het afdrijven van een chip?

Ik heb zelf erg goede ervaringen met groene leem, zowel uit- als inwendig en wil het nu graag toepassen op een van onze paarden met ernstige mok , als ondersteunende reiniging.

Is het spul daadwerkelijk zo krachtig dat de chip verwijderd wordt uit het lichaam?

Groeten Cindy

dola

Re: groene leem en chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:57

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan het wel als je de chip al een lange tijd er in hebt zitten zodat het helemaal is ingecapseld.Maar als die er net inzit kan die volgens mij wel verwijderd worden door de leem.
Je zou SuperRoos eens kunnen PB'n die weet daar wel meer van.

Gr.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 18:15

de chip zit al enkele jaren, dus die heeft zijn plekje wel gevonden....

Superroos?....waar kan ik hem of haar vinden?

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:19

Op bokt Tong uitsteken

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 18:47

Ik heb mijn paard ook een kuur groene leem gegeven en mij werd door de Silverlinde verteld dat er verder niets met de chip gebeurt. Het KAN natuurlijk een keer gebeuren, maar is uit onderzoeken gebleken dat dit dit zeer zelden voorkomt.

leonaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 19:38

Ik heb nu ook al 2 keer kuren gebruikt met groene leem en mijn paard is al sinds 3 jaar gechipt en het kan echt geen kwaad..
De kuren waren echt sterk voor het reinigen van organen en het bloed, dus ook met veel leem maar dat de chip erdoor eruit gaat daar heb ik nog nooit van gehoord....

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:02

Ik geloof er zelf niet zo in dat groene leem iets met die chip doet,het komt mij zeer onwerkelijk over.

Als het wel zo is dan sta ik daar ook voor open maar dan wil ik wel een wetenschappelijk bewijs daar van zien.

briallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:14

Mijn ervaring is dat je groene leem wel inwendig kan gebruiken maar niet op de plek waar de chip zit.

Dus als jij het als reinigingskuur wilt gebruiken dan moet dat geen probleem zijn.
Geef je ook nog iets van essentiële oliën of iets anders om naast de groene leem de weerstand te verhogen?

Groetjes,

Briallen

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 17:49

ik wil ook groene leem gebruiken als inwendige opschoningskuur, maar in de paardendrogist werd dit sterk afgeraden bij paarden met een chip. Het schijnt echt alles af te drijven. Ik moet het eens aan mijn da vragen. Of heeft iemand van jullie ook goede ervaringen met andere natuurlijke kuren tegen mok?

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 18:25

briallen schreef:
Mijn ervaring is dat je groene leem wel inwendig kan gebruiken maar niet op de plek waar de chip zit.

Dus als jij het als reinigingskuur wilt gebruiken dan moet dat geen probleem zijn.
Geef je ook nog iets van essentiële oliën of iets anders om naast de groene leem de weerstand te verhogen?

Groetjes,

Briallen

Ja, dat doe ik zeker, heb er goede ervaringen mee om het op de "natuurlijke "manier op te lossen.
Ik ga het evengoed toepassen, mocht de chip wel afdrijven....dat zie ik dan wel weer, liever de klachten verlichten nu.

Bedankt voor de reacties

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 20:05

Een paard van een vriendin had hardnekkige mok waarbij niets hielp. Zij heeft hem D-tox gegeven en dat sloeg goed aan. De mok verdween vrij snel en is niet meer teruggekomen.