natuurlijk bekappen: verhalen gevraagd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cremello

natuurlijk bekappen: verhalen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 06:43

Ik heb nét pas natural balance ontdekt en denk het ei van Columbus te hebben gevonden.
Ik heb een Welsh K van 8 die nu een half aan het herstellen is van een blessure aan de aanhechting van de diepe buiger.
In het natural balance herkende ik zoveel dingen, waarvan ik zelf al jaren denk: waarom wordt het eigenlijk niet zó gedaan? En dat Stevie altijd op eieren heeft gelopen en rode kringen op zijn witte hoefjes heeft snap ik nu ook! Zijn ijzertjes hebben dat alleen maar nog erger gemaakt (Qua gevoeligheid en struikelen)!

Ik wil graag weten:
- Wie heeft er negatieve ervaringen met natural balance,
- Wie weet weet er een goede n.b.hoefsmid die komt in omgeving Almere en
- Wie kent (verhalen over) Janneke Reitsma (Zij heeft vorig jaar de drie maandelijkse Amerikaanse opleiding gedaan met als grondlegger Gene Ovnicek.

Want alles wat ik lees is positief, ik heb maar 1 verhaal gevonden op bokt wat negatief was en zelfs dat kan ik verwerpen want je moet je paard geleidelijk aan overzetten en dat duurt zomaar een jaar!
Mensen, als dit écht zo geweldig is, waarom doet iedereen dit dan niet???

Trouwens: de site van paard natuurlijk ken ik reeds, wat trouwens een zeer mooie site is. Ik zou in de toekomst ook graag de zelfkap-cursus willen doen, maar ik ga me liever nog niet op mijn geblesseerde pony uitleven...

Antheman

Re: natuurlijk bekappen: verhalen gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 09:01

Even doorposten Haha! Haha! ,

met 50 berichtjes kun je in de huiskamer en daar loopt een topic over natuurlijk bekappers.
Dan kun je daar meekletsen over hoe en wat.

Mw Reitsma ken ik niet en voor zo ver ik weet maakt ook in de huiskamer niemand gebruik van haar diensten.

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 09:35

zoek even op MD, er is al behoorlijk wat gepost over NB.

cremello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 17:09

Wel alle banketstaven, da's mooi zeg!!!

Tnx...