mijn vzpony loopt nu dus kreupel.. ik vond haar donderdag al niet helemaal lekker lopen maar je zag er niks aan dus ik dacht dat het door de wei kwam.. maar toen ik gister in mijn les kwam liep ze dus linksom heel erg kreupel .. het was dus haar linkervoorbeen.. nou ik ben dus naar huis gelopen met me pony en thuis afgespoten enzo.. maar aan de buitenkant van der linkervoorbeen was dus de kroonrand warmer dan aan de andere kant.. maar de eigenaar was er niet dus ik heb haar terug gezet in de stal en vandaag ben ik naar hem toe gegaan gezegd wat er aan de hand was en verteld dat hij niet met de kar mocht.. nou hij vond het niet echt leuk dat hij niet met de kar mocht maar hij kon er wel mee leven zeg maar.. maar toen begon hij dus ineens dat het mijn schuld was omdat ik ermee in de wei rijd en volgens hem is heel de wei een en al hobbel.. nou ik rijd zowiezo al op de platte delen zeg maar en er zijn bijna geen hobbels enzo.. en al helemaal geen kuilen etc.. maarja mijn vraag is dus.. is het nou echt mijn schuld?? en wat kan het zijn?