Goed, Ex krijgt een spuit, zijn griepprik en 2 dagen (!) rust. Ik vond 2 dagen wel erg weinig voor een ontstoken spier. Dus ik heb hem gewoon tot maandag elke dag lekker op weide gelaten, dat ie wat kon rusten en toch wat in beweging bleef (hij mocht wel op weide) Maandag erop gekropen, natuurlijk wat 'jolligheids' bokjes. En hij ging lekker lopen! echt super fijn!
Vandaag hadik les. Ik er hardstikke naar uit gekeken.
Kom binnen stap op. Draaf na een 5-tal minuten aan om los te draven. Mank!!
Meteen gestopt, mijn huidige lesgever (geeftme nog maar net les) was teleurgesteld. Vooral omdat ze vreest voor msp (ik ook trouwens maar Ex is nu belangrijker, vind zij ook maar toch is het jammer, maar goed jullie snappen et wel!
)Op de trailer en andere da gebeld.
Het been is niet dikker dan het andere, niet warmer, hij heeft niets in zijn hoeven want hij is nog maar net nagekeken door onze smid (omdat vrienden zeiden dat het in zijn hoef kon zitten)
wat kan dit zijn?
Morgen om 10 uur komt de da trouwens.
(tja 14 jaar niets gedaan en nu moet ie dressuur doen) ook omdat ik de laatste tijd wat aan het oprichten gewerkt heb gok ik dat ik daar wat te snel te fel mee bezig ben geweest
En miss mag ik die pony blijven rijden omdat er een meisje van 8 op rijd, en die nog niet genoeg kracht in haar benen heeft om hem echt 'fatsoenlijk' te rijden.