Ex staat opnieuw mank :\

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Ex staat opnieuw mank :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 21:46

zoals verteld bij vvdd. Stond Explosion (volgens de da) mank van een te brede singel, die knelde op een spier en die spier is gaan onsteken door dat de singel knelde.

Goed, Ex krijgt een spuit, zijn griepprik en 2 dagen (!) rust. Ik vond 2 dagen wel erg weinig voor een ontstoken spier. Dus ik heb hem gewoon tot maandag elke dag lekker op weide gelaten, dat ie wat kon rusten en toch wat in beweging bleef (hij mocht wel op weide) Maandag erop gekropen, natuurlijk wat 'jolligheids' bokjes. En hij ging lekker lopen! echt super fijn! Lachen

Vandaag hadik les. Ik er hardstikke naar uit gekeken.
Kom binnen stap op. Draaf na een 5-tal minuten aan om los te draven. Mank!!

Meteen gestopt, mijn huidige lesgever (geeftme nog maar net les) was teleurgesteld. Vooral omdat ze vreest voor msp (ik ook trouwens maar Ex is nu belangrijker, vind zij ook maar toch is het jammer, maar goed jullie snappen et wel! Lachen )

Op de trailer en andere da gebeld.

Het been is niet dikker dan het andere, niet warmer, hij heeft niets in zijn hoeven want hij is nog maar net nagekeken door onze smid (omdat vrienden zeiden dat het in zijn hoef kon zitten)

wat kan dit zijn?

Morgen om 10 uur komt de da trouwens. Lachen

toscana

Re: Ex staat opnieuw mank :\

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:03

Meid ik wens je sterkte en hoop voor je dat het allemaal meevalt.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:39

Hopelijk is het niet te erg. En idd je pony is nu eventjes belangrijker dan de wedstrijden. Veel sterkte iig.

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:40

Mijn paardje had kortgeleden een spierontsteking in de buurt van zijn knie....hier kon je ook niets aan zien en er was ook niet te zien of te voelen....maargoed het kan natuurlijk van alles zijn

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 20:37

dierenarts is geweest, hij heeft een ontsteking op zijn borst/nekspier. Waarschijnlijk heb ik hem een beetje overbelast Scheve mond (tja 14 jaar niets gedaan en nu moet ie dressuur doen) ook omdat ik de laatste tijd wat aan het oprichten gewerkt heb gok ik dat ik daar wat te snel te fel mee bezig ben geweest Scheve mond arme ex!
Hij moet een maand stil staan en mag op wei mits ik weet dat hij niet gek gaat doen, anders alleen maar wat stappen dat ie niet gek word van de stal. En na een maand komt hij terug, Ex heeft pillen gekregen en een briefje voor msp.

Er waren hele lieve mensen die met me mee leefden. En ik mag een pony van hun op msp rijden. Exje is nu echt belangrijker voor me Ach gut En miss mag ik die pony blijven rijden omdat er een meisje van 8 op rijd, en die nog niet genoeg kracht in haar benen heeft om hem echt 'fatsoenlijk' te rijden.

Dus exje mag op zijn 1000ste gemakje genezen Lachen (zoiezo)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:40

klinkt helemaal geweldig (dat je een pony kunt lenen van iemand he) en ex komt er weer bovenop.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 21:06

inderdaad! Ik mag die pony blijven rijden om hem soepel te houden. Lachen (meisje heeft nog niet genoeg kracht in der benen voor em, en hij profiteert wat van der Lachen )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 21:09

Fijn dat het zo opgelost wordt. Beterschap met je paarden.
Wat is msp als ik het vragen mag? Verward Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-05 15:21

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 21:07