dikke bult !

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

puiloog

dikke bult !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 06:27

hay hay

allemaal .
gister is mij iets opgevallen de merry die ik verzorg heeft een hele dikke bult :S aan dr bovenste lip ! ze kreeg hem vorg jaar zomer dus ik dacht een steek van een beesje maar hij is er nu nog steeds en hij is dikker geworden Boos! nu was ik mijn toonekind aan het poetsen (hij heeft bij die merry op t land gestaan) en ik maak zn mondje schoon voel ik ook zo'n bult ! ik zou egt niet weten wat het moest zijn .......
mischien weten jullie wat het is .

verder hoest hij ook vaak ik dacht mischien knoflook poeder door zn voer ! ............

groetjes mij

Let_be

Re: dikke bult !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:52

Misschien slim om de DA erbij te halen? Misschien is het wel ontsteking of whatever. Niet echt uit de beschrijving te halen.

Zou niet zelf aan de gang gaan met vanalles. DA bezoek heb je meer an. Knoflook poeder is iets extra's geen medicijn.

Anoniem

Re: dikke bult !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 22:17

Toonekind wahahahahahhahahaha ( ahum sorry ) maar dat je dat ook al bokt zet Haha! Haha!
Maargoed ff ontopic ( heb de slappelach gekregen )

Ik zei al dat je het ebste de DA er even opaf kan sturen inderdaad. Over dat hoesten, hij lijkt dezelfde verschijnselen te hebben als Bjornekind Knipoog Tong uitsteken
en die heeft dus chronische bronchitus ( schrijf ik het goed? ).
En wat je vanmiddag zei over die bult dat het misschien een gezwel kan zijn?
Maar gezwellen zijn niet besmettelijk dus lijkt het mij wel heel toevallig als zowel de merrie als Toontje een gezwel hebben. Maar niets is uit te sluiten natuulijk.
Dinsdag kwam de DA zei je he? vanwege dat voer?
Ik zou het gelijk even vragen allemaal