@ Arnoud, bedankt voor je tip, maar daar zijn we uitgebreid mee bezig 
Ik zal het uitleggen 
Vorigjaar juli bleek m'n pony een peesblessure te hebben, na maanden revalideren konden we eindelijk weer wat gaan doen, toen kwam er een oud probleem de kop op steken; ze liep niet 100% aan de voorkant, hier had ik de DA al eens naar laten kijken, maar omdat toen die peesblessure ergnstiger was is dat eigenlijk iets in het verslop geraakt.
Bij ons op stal kwam geregeld een chiropraktor wat paardjes van stalgenoten behandelen en ik had toen zo iets van baad het niet dan schaad het niet, laat ik haar ook eens naar mijn pony laten kijken, wat bleek mijn pony had enorme blokkades in haar rug waardoor zij haar hele achterhandliet versloffen en enorm op haar voorhand was gaan lopen, iets wat er in jaren tijd langzaam in was geslopen en nu er echt uit kwam, de chiro vermoede ook dat ze daarom een peesblessure aan haar achterhand had op gelopen; doordat ze d'r achterhand niet goed gebruikte maar het toch probeerde en hem zo helemaal verkeerd ging belasten.
Tja en wat ze nu heeft is gewoon stome pech, ze heeft zich ws. 'n keer te heftig uitgeleefd in het speelbakje op stal waar nogal mul zand in ligt en toen haar kogelgewricht geblesseerd, ws. ook omdat haar lichaam nog niet 100% in evenwicht is (of was, want de laatste keer dat de chiro er was had ze op een paar kleine puntjes na niets), misschien dat het zo wat duidelijker is, zoals je leest doe ik er alles aan om ze beter te maken (voor mijn gevoel dan) en ik ben zo bang dat ze door een idiote uitspatting het gewricht weer forseerd en dat we weer vanvoor af aan kunnen beginnen, als we het nu rustig aan doen kan ze misschien over 1 of 2 maanden weer idioot doen