bloedvergiftiging..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

M3isSi3j

bloedvergiftiging..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 21:14

mn paardje is in een gekke bui onderuit gegleden vanmiddag. Ik heb alle benen goed gekoeld en daarna gewassen met betadine en ingespoten met zo'n spray (ben de naam kwijt)

Ze zal morgen wel stijf zijn en ben vanavond wezen kijken en de grotere schaafwonden die ze had waren een beetje dik. Iets wat heel gewoon is volgens mij.. nu wil ik toch uit voorzorg weten wat de symptonen van bloedvergiftiging (sepsis) zijn..

Het enigste wat ik weet is koorts en stijf.. Stijf zal ze zowiezo wel zijn en koorts had ze vanavond iig nog niet! Iemand nog meer dingetjes?
Laatst bijgewerkt door Anya op 04-05-05 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: typfouten en msn-taal

Suusje1986

Re: bloedvergifteging..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:41

Bij een bloedvergiftiging krijgt hij een enorm dik been en dan bedoel ik ook echt een enorm dik been, als hij dat krijgt zou ik maar even een DA waarschuwen. Verder zou ik oppassen met sprays, die sluiten een wond namelijk af, mochten er dan nog bacterien of vuil in zitten, dan kunnen die niet meer weg.

M3isSi3j

Re: bloedvergiftiging..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 21:45

ja dat is bij de betadine spray idd!! ik heb die andere (witte bus met groene letters..) die doet dat niet.. heb ik van de DA gehad!

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 22:08

acederm bedoel je

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 22:23

whahaha.. ja die ja..

thnx sister Knipoog