Ja Dewi, daarom de titel van het topic, want het is dus niet het "gewone" inspuiten. Geloof niet dat Van Toor de naam genoemd heeft, want marjolein wist t ook niet. En ja dan sta je daar en ik wil graag dat ie weer goed gaat lopen, dus zeg je al snel laten we het maar proberen.
Ik mag m vanavond halen, dan zit er een uitgebreide brief bij met wat ze gedaan hebben en vooral....het trainingsschema. Daar zijn ze in Wassenaar altijd heel goed mee. Heb uiteraard wel getraind en ook best behoorlijk ook, en hij zag ook wel verbetering, alleen bij lange na niet genoeg. Hij loopt nu in ieder geval wel recht (was behoorlijk scheef) en absoluut regelmatig in stap/draf/galop. Daar was niets op aan te merken. Het gaat er puur om dat zijn rugspieren te mager zijn waardoor zijn ruggegraat teveel "op" zijn rug ligt. En dan is het ook wel logisch dat er aan de longeerlijn prima gewerkt kan worden, maar als ik erop zit dat dat een stuk minder gaat. Of dat dan druk op de rug zelf of irritatie van de te hoog liggende ruggegraat is, ja dat is de vraag.
Inmiddels ook met pessoateugel aan de gang geweest, giga goede ervaring mee want hij liep fantastisch. Dus nieuwe longeersingel gekocht om flink mee aan t werk te gaan! En wellicht als je in de buurt bent voor Regien, gooi ik Harm er wel een keer achteraan bij je!
Trouwens even offtopic, gister regien gereden voor Marjo (ongelukje met dr voet met paard van dr zus), moet zeggen dat ze heerlijk loopt!