Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kuiken schreef:hmmm dat klink ook niet wakker....
Ik los liever de oorzaak van het probleem op...
Ja das beter!
Randy01 schreef:Kuiken schreef:hmmm dat klink ook niet wakker....
Ik los liever de oorzaak van het probleem op...
Ja das beter!
Hoe bedoel je dat precies?
Van jouw specifieke situatie of in het geval van een krampbeen?
Kuiken schreef:Ik los toch liever het probleem op en niet de oorzaak..

Breitling schreef:
en probeer eens te kijken op welk been hij zijn gewicht zet. Als ik mijn paard zijn gewicht op zijn rechterbeen wil laten zetten gaat hij terug duwen. Vraag me af hoe dat bij jou paard is
Kuiken schreef:Breitling schreef:
en probeer eens te kijken op welk been hij zijn gewicht zet. Als ik mijn paard zijn gewicht op zijn rechterbeen wil laten zetten gaat hij terug duwen. Vraag me af hoe dat bij jou paard is
Dit is bij mijn paard dus heel apart ze staat op rust met het been wat ze nooit kan/wil geven![]()
Als ze weer recht gaat staan om vervolgens op d'r andere been te rusten gaat ze gauw weer terug naar d'r moeilijke been..
Het is al een wonder dat ze op rust is gaan staan dit deed ze eigenlijk nooit. Maar de weidegang en dagelijks beweging hebben hier zeker aan mee geholpen.
Hebben jullie kramppaardjes wel een normale achterhand? geen afhangend kruis, ver onder treden enz???
Kuiken schreef:
Hebben jullie kramppaardjes wel een normale achterhand? geen afhangend kruis, ver onder treden enz???
) maar hij heeft volgens mij een normale achterhand qua bouw, bespiering was niet optimaal ivm scheef bekken, wat door een valpartij is gekomen)