beide paarden zomereczeem! :-S What to do?????????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Banja

beide paarden zomereczeem! :-S What to do?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 15:44

Help!!!! Ik weet dat het topic veel voorkomt, maar please gooi deze niet van de site, want ik heb dringend hulp nodig!!!

We hebben nu al 4 jaar een shetje die schuurt in hevige mate, zo erg zelfs dat ze aan het einde van de zomer geen manen/ staart, en vacht op dr kont meer overheeft, en ze heeft echt OVERAL de wonden zitten van het schuren. Dit jaar heb ik haar een eczeemdekentje gekocht, en ik vind dat het (tot nu toe!) nog wel beter gaat.. maar dat zal nog wel veranderen... Nu hebben we er sinds een half jaar ook een jonge Fries bij, en daarbij ben ik er voor een paar weken terug achter gekomen dat zij dus ook schuurt. En dit gaat ook behoorlijk erg, grote delen van de manen zijn er al af, en nu is ook al haar staart aan de beurt. Dus als we nu in de stal komen kijken, staan er 2 paarden alleen maar met de kont tegen de muur zichzelf van de jeuk af te helpen... en daar wil ik dus nu vanaf. Dus ik zocht mensen die een middel wisten waarbij de jeuk overging, of andere alternatieven dat ze geen jeuk meer hebben, want ik vind dit behoorlijk zielig!!!! Dus a.u.b als je iets weet HELP ME!!!!!!!!!

Jantien

Re: beide paarden zomereczeem! :-S What to do?????????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 16:02