Hoi,
Ik heb een paard staan vanaf maart en het rijden ging in het begin wel goed, hij was wat gestrest en had veel meegemaakt. Na een paar weken knapte hij al helemaal op en ging het rijden op een gegeven moment super, totdat hij plotseling met zijn hoofd begon te slaan, zelfs zo erg dat hij zijn voorbenen naar voren springt, ook klapperen met zijn mond/bit doet hij dan soms. En soms naar zijn borst bijten. Het rare is dat hij het s'avonds als het schemer/donker is het bijna tot niet doet. Het ergste is het als het mooi weer is en de zon schijnt of als het broeierig is. Hij raakt er helemaal gestrest van en is practis onrijdbaar. Ik had eerst gedacht dat het vliegen zijn waar hij last van heeft want we hebben echt een enorme vliegenplaag ikzelf heb er ook last van tijdens het rijden dus vandaag hebben we een vliegen netje opgedaan en het ging opzich wel iets beter, en nu ga ik hem ook knoflook snippers geven om te zien of het helpt. Een vriendin vertelde van misschien is het wel headshaking syndroom dus nu zou ik daar graag wat info over willen weten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.