Bulten onder kaak en op de plaats van de keelriem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky_Ray

Bulten onder kaak en op de plaats van de keelriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 12:15

Ik las net in verschillende andere topics dat de speekselklieren dik kunnen worden van kort gras eten, waarschijnlijk heeft mijn paardje dit ook, maar hij heeft ook een verdikking op de plaats waar het sperriempje zit zeg maar daaronder z'n kaak. Kan dat ook van de speekselklieren zijn??? Als hij 's morgens uit z'n stal komt is alles weg onder z'n kaak, maar die in z'n nek niet. In de loop van de dag groeit die onder z'n kaak, tegen een uur of 5 voor hij naar binnen gaat is het echt een hele grote harde bult. De DA denkt dat het vocht is, en dat het naar beneden zakt door het eten de hele dag. Hij heeft een tijdje geleden ook dikke benen gehad zonder reden, dus vocht zou wel kunnen. Heeft iemand een idee hoe ik dat vocht uit z'n lijf kan halen of waar het andaan komt???

_Nann_

Re: Bulten onder kaak en op de plaats van de keelriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 19:27

dat paard wat ik rij... heeft ook dus zowiets.. t was mij nooit eerder op gevallen.. tot vorig jaar oktober... toen had ze het ten grote van een tennsibal Clown duss ik in pankiek Tong uitsteken en de veearts had toen gezegd.. dta het haar klieren gewoon waren die waren opgezet.. maar sindsdien is het ook niet weggeweest... dus ik vind het nog steeds raar.. maar benauwd heeft ze het niet.. en ze staat nog steeds op alle 4 dr benen.. dus het zal wel goed gaan.... Knipoog maar t is idd raar als je zowiets opeens ziet....