Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

QuijoSavan schreef:Waarom vragen als je toch zelf weet dat je het eigenlijk wel wilt. Want je gaat tegen alle argumenten in.
Ik weet wel dat je voor €1500 een hele gezonde, misschien iets minder knappe pony kan krijgen. Naja als je een pony met karperrug knap vind.
Cheveyo schreef:Ik zie op die foto's niet echt een karperrug. Wellicht wat minder bespierd op die plek maar niet zoals op het plaatje hieronder.
http://users.belgacom.net/paardenwereld ... .jpg[/img]

Daar ging het ook niet om. Het ging er om of mijn gewicht niet een probleem was met een (door mij vermeende) karperrug.
)
)
) is en wel bereden en betuigd, en ook nog onder de 1.65. Die ook nog is bomvast moet zijn 
Moet kunnen. Heb net mijn paardje verkocht omdat het toch niet klikte, en die fout maak ik niet weer door een paard te kopen wat eigenlijk niet alle bovengenoemde eigenschappen heeft. Die ik wel heel belangrijk vind.
)
Knavia schreef:Als wedstrijdpaard: never nooit niet aan beginnen. So wie so omdat het lelijk is en voor de dressuur gaat het ook om 't plaatje, maar ze hebben vaak ook net wat meer moeite met verzamelen (strekken gaat wel weer Oke meestal). Als recreatiepaard: voor onder 't zadel zorgen dat je passend zadel mee krijgt waar ie al mee bereden is, omdat sommige extreme karperruggen nauwelijks een zadel passen en je er anders een dure op maat moet laten maken. Voor menpaard: geen probleem.
Het moet wel een koopje zijn, want als jij hem ooit weg gaat doen ga je er ook bijna niets voor krijgen.
ja sorry hoor maar hoe kan jij dat allemaal zeggen.. heb je er ervaringen mee?? natuurlijk als ze ouder zijn kunnen ze goedkoper in de prijs worden maar als je er maar voorzichtig mee om gaat en niet bijv. met slof in elkaar trekt is er niets aan de hand.. en als je dit paard neemt 1 tip: laat om de 2 of 3 jaar een foto maken van zijn rug... Maar ik kan me er echt kwaad om maken als mensen paarden met een karperrug helemaal de grond in douwen.. ze zijn net zo goed als andere paarden ze hebben alleeen een handicap.. Als je daar mee om kan gaan heb je een top paard... 
Xx_Mitt_xX schreef:hij heeft problemen met zn rug en dan vind ik het onverantwoordelijk als iemand met 80 kilo op zn rug gaat zitten, ik hoop dat je het begint te snappen (sorry als het wat te bot is maar ik vind het niet kunnen)
) iemand op een paard met rugproblemen te zetten! Alleen heeft ie die dus niet. Want als ik ook zo naar de foto's kijk is dat echt geen karperrug wat hij heeft, maar idd een kippekont