Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Knavia schreef:Lijkt me toch niet helemaal normaal als dit ineens zo gaat. Ik heb in ieder geval nog nooit een 'gezond' bejaard paard vervoerd dat bij elke bocht onderuit ging.
De trailer waar je mee vervoert is dezelfde als vroeger? Dan is er toch iets met je pony niet 100%, merk je verder niets als ie los loopt in de weide of als ie bereden wordt?
In ieder geval veel succes met het zoeken naar oorzaak en oplossing!

miisshOrse schreef:Jep. Ik herken het ook. Mijn paard viel ook opeens constant. Nu is mijn paard licht wat vreems. Dus wij dachten dat ze weer aan het stinkmodder was. Maar heb toen een stukje mee gereden in de trailer, en bleek ze dus vreselijk onstabiel te staan. We hebben haar er een tijdje uit gehouden ( vanwege vallenmet gevolg kreupelheid) toen hebben we haar aan de andere kant van de trailer gezet. Het gaat nu prima. Maar als je haar aan de andere kant zet, gaat ze weer helemaal flippen. Maar ik denk dat het bij jou pony wat anders is als bij die van mij!
.
.)