Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Eleonoor schreef:Cortaflex helpt de gewrichtsvloeistof van een bepaalde kwaliteit te houden dat er minder last zou zijn van het schuren van de pees langs dit botje.
Mijn paard heeft hoefkatrol fase 2 en krijgt sinds dien Cortaflex. Merk duidelijk het verschil, positief dus. Heb twee keer weggelaten en paard liep als een "roestige fiets".
Cortaflex info kan je ook via zoekfunctie hier vinden of via google.

jongleurtje schreef:maar ik heb helaas geen paard met hoefkatrol dus ik kan je dat niet vertellen.. sorry

Crissy schreef:Pas trouwens op met kopen in Engeland een kennis van mij had dat gedaan en werd moeilijk gedaan door de douane. Er kwamen ook nog invoerrechten en btw bij toen was het dus wel duur.
Letizia schreef:jongleurtje schreef:maar ik heb helaas geen paard met hoefkatrol dus ik kan je dat niet vertellen.. sorry
Helaas? Wees blij
Letizia schreef:In Cortaflex zit glucosamine, als je nog een (iets) goedkoper adres voor Cortaflex wil kan ik je er een geven (in Nederland betaal je €103 excl verz.kst voor 900 gr en in Engeland ong. €86 incl verz.kst.)
Crissy schreef:Jongleurtje: jij had cortaflex toch een tijdje aan Jongleur gegeven? En die bleek later kissingspines te hebben als ik het me goed herinner. Heel triest verhaal. Wel fijn dat je nieuwe paard wel goed gezond is, hoop dat je er lang plezier van hebt.

Letizia schreef:Crissy schreef:Pas trouwens op met kopen in Engeland een kennis van mij had dat gedaan en werd moeilijk gedaan door de douane. Er kwamen ook nog invoerrechten en btw bij toen was het dus wel duur.
Wat raar ik heb het al een paar keer besteld en dat ging prima en ik koop zeer regelmatig andere producten uit Engeland en Ierland, geen enkel probleem, ik heb gisteren weer 2 potten besteld, ben benieuwd hoe dit gaat, ik dacht dat invoerechten en BTW alleen buiten de EU gelde?