vandaag, me paard los laten spelen.. alles ging goed totdat ik hem eruit wou halen.. toen deed die iets.. ik zag niet precies wat maar hij liep daarna met een hele diepe snee op zijn hoofd (ongeveer 1 cm onder het oog) naar me toe.. het was geen trap van die andere want dan zou de wond vuil zijn.. dus ik kijken.. zie ik zo het bot zitten... dus maar goed het bloedde helemaal niet.. en volgens me instructrise maar weer de da erbij laten hechten.. en idd de da. erbij en hij 4 hechtingen.. denken jullie van nou lekker boeiend.. maar baal er zo enorm van.. ik heb hem nu ruim 5 maanden en hij is al 7x bij de da geweest al het niet minder is... eerst omdat die nooit geent en gechipt was. daarna voor controle voor zijn tanden.. is toen bijgevijld. daarna nog een keer voor de 2e enting. daarna nog een keer om zijn wolfskies te trekken. daarna was die in de sloot gevallen.. toen daarna is die de da. nog 2x geweest omdat we dachten dat die een beginnende hoefsweer had.. achteraf was dat niet zo hij had last van zijn stand met de ijzers.
En nu had ik geen problemen meer met me paardje.. hij loopt goed... geen stap meer kreupel. heeft geen last van zijn stand meer en we gingen nu ook goed in de wed. en dan nu weer stappen.. ik denk dat ik in die 5 maanden dat ik hem heb meer gestapt heb dan echt gereden.
sorry moest gewoon ff kwijt.
voor de rest is het en heel lief dier.. gaat super en is niks op aan te merken.. alleen een beetje lomp