Keelontsteking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bianciej

Keelontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:55

Heeey Lachen

Ja eigelijk had ik een vraagje is er iets tegen keelontsteking?
Mijn paardje heeft 4 maanden geleden keelontsteking gehad en donderdag had hij niet gegeten en zag er erg sloom uit.Nou later ging het eigelijk wel en hij at weer maar de volgende dag weer niet gegeten en toen de dierenarst gebeld gekomen en prikken gehad.En nu waren we gelukkig op tijd maar toch nog tot dinsdag stappen. Maar dit is al de tweede keer in een best korte tijd.Dus is hier misschien iets voor?

chantalmelle

Re: Keelontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 11:08

Ik zou proberen om zijn weerstand zo hoog mogelijk te houden, zodat hij bacterien en ziekteverwekkers zelf de baas kan. Dat zou je kunnen doen met een vitamine, mineralen supplement. Ik gebruik zelf support van Cavalor en ben erg tevreden. Ook is het voor je paard misschien prettig om een drankje te krijgen wat zijn keel smeert, want het is volgens mij best pijnlijk. Kof-Eze bijvoorbeeld. Succes

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 12:56

misschien is er iets anders aan de hand doe eens een verder onderzoek als het nog eens terug komt, en teperatuur volgende keer meteen je paard ff, weet je meteen meer...

bianciej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:19

shaneen schreef:
misschien is er iets anders aan de hand doe eens een verder onderzoek als het nog eens terug komt, en teperatuur volgende keer meteen je paard ff, weet je meteen meer...

Had ik gedaan en hij had 37,4 dus hij had geen koorts daarom vond ik het ook al zo raar

bianciej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:19

chantalmelle schreef:
Ik zou proberen om zijn weerstand zo hoog mogelijk te houden, zodat hij bacterien en ziekteverwekkers zelf de baas kan. Dat zou je kunnen doen met een vitamine, mineralen supplement. Ik gebruik zelf support van Cavalor en ben erg tevreden. Ook is het voor je paard misschien prettig om een drankje te krijgen wat zijn keel smeert, want het is volgens mij best pijnlijk. Kof-Eze bijvoorbeeld. Succes

Okey dank je wel Lachen