Ik heb een erg leuke haflinger op het oog die ik graag wil kopen. Ik ben alleen over het volgende aan het twijfelen. Hij klapperd onder het rijden (alleen in stap) met zijn onderlip. Dit maakt dan een soort "klapperd"zappend"geluid. Mijn vraag is: is dit slecht voor zijn gezondheid, is dit nog af te leren hij is 4 jaar oud, hoort dit bij de zogenaamde stalgebreken. Oscar
Een haflinger bij ons op stal doet dit ook voortdurend, vooral als ze haar zin niet krijgt. Ik denk niet dat het kwaad kan, maar als je wedstrijden wilt rijden is het natuurlijk storend. Ik denk dat het gewoon een slechte gewoonte is.
Oscar, je hebt waarschijnlijk per ongeluk (net nieuw hier zie ik, welkom!) 2 x dit topic geplaatst. Heb het doorgegeven aan de MOD's, dus gaat er waarschijnlijk één op slot omdat dat niet de bedoeling is.
Pasterza
Geplaatst: 16-04-05 21:47
.
Laatst bijgewerkt door Pasterza op 08-01-26 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb er ook 1 die dat doet, maar bij haar is het stress. en ik ken er 1 die het deed vanwege ontspanning. het kan dus verschillende oorzaken hebben. ik denk dat je beter iemand erna kunt laten kijken die kan inschatten of het stress is of ontspanning.