Elza is al een paar maanden niet helemaal fit. Ze begon op een gegeven moment te hoesten, en toen kreeg ze poeder door haar eten waardoor het minder leek te worden. Uiteindelijk bleef het tóch aanhouden en hebben we de dierenarts gebeld. 2 weken geleden is hij geweest, daarvoor had ik haar al een week stilstaan, en ze kreeg een kuur medicijnen. Vandaag is ie weer geweest, ik heb haar deze week niet horen hoesten dus ik had goede hoop, maar het was niet goed. Het was al wel beter, maar ze krijgt nu weer een kuur van 2 weken waarin ik dus weer niet mag rijden. Over 2 weken ga ik op vakantie en als ik er daarna weer op mag heb ik dus al met al 6 weken niet gereden. Hoe je dat toch kan missen...
Ik mag er vanaf nu wel af en toe eventjes op en gewoon een beetje langs de weg stappen, maar ze mag zich verder niet inspannen. Elza is 23, kan supergoed springen en is echt mijn maatje. Ik rijd haar nu ruim een jaar en we zijn al 2 keer naar de Gelderse en 1 keer naar de Hippiade geweest en dat ritme wilde ik eigenlijk nog wel even volhouden
Het allerbelangrijkste is nu dat ze er weer helemaal bovenop komt, maar ik ben zo bang dat het toch iets met ouderdom te maken heeft en dat het toch echt afgelopen is met (wedstrijden) rijden... Afwachten nu dus..