Dringend hulp nodig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxmiszlizzxx

Dringend hulp nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 20:46

Ik zag laatst dat me pony poep stond te eten. Ik dacht eert dat hij er aan stond te ruiken en ene beetje te snuffelen maar hij neemt er serieus happen uit. En ook niet 1 hpaje met net zo lang tot het op is.
Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. Want ik weet ook niet wat het te betekenen heeft. Verdrietig
Ik hoop echt dat iemand van jullie het weet. Want ik heb al meer goede oplossingen gehad voor problemen. Die ik nu kwijt ben !!!
Plz PLz PLz Plz Kunne jullie me helpe
Bloos

Kusje Lizziiej (K)

Arnoud

Re: Dringend hulp nodig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 21:31

Hangt er een liksteen in de stal? Zo niet probeer dat eens, kan duiden op mineralen tekort

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 07:07

zeewier bijvoeren

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 10:22

klinkt als mineralen te kort, probeer inderdaad is een liksteen of ga mineralen bijvoeren.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 21:29

Zoals de andere bokkers ook al zeggen. Kan duiden op een mineralen te kort in zijn/haar voeding. Liksteen of zeewier kan helpen.

Maar het kan ook zijn dat jouw paard wat mist in zijn/haar darm flora wat een ander paard wel heeft. Daarvoor is iets met pro-biotica een goede optie. Opkikker van de paarden drogist is een goeie. Mijn kleine paardje doet het er goed op.

Succes

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 15:03

Hier is al heel veel over geschreven op MD. Lees aub eerst de oude topics eens door.