Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kyona schreef:Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar een paar kennissen wel (helaas geen goede ervaring). Je hoort natuurlijk over iedereen goede en slechte verhalen, maar heb het idee dat bij hem de negatieve verhalen overheersen...
Citaat:Die vrouw is Sabine die vaak met hem mee is. Als je graag wilt dat je lekker vast zit, daarmee je paard ook, moet je van haar lessen.
Citaat:Taconis spuit iets in de kniebanden waardoor de knieband als het ware verstrakt. Dat maakt de knie tijdelijk sterker. Principe is dan dat je 5 dagen goed doortrained om de training het ingespoten middel kan opvangen
runningkawa schreef:Citaat:Taconis spuit iets in de kniebanden waardoor de knieband als het ware verstrakt. Dat maakt de knie tijdelijk sterker. Principe is dan dat je 5 dagen goed doortrained om de training het ingespoten middel kan opvangen
In 5 dagen tijd kun je toch nooit zover trainen dat de knie al sterk is daarna, dus daar ontgaat me de logica van jouw verhaal. (of begrijp ik je verkeerd?)
Verder heb ik gezien dat direct na het inspuiten van een knie, het paard al beter liep.
Het spul kon toen nog niet werken.
Toen ik vroeg hoe dat kon, was het antwoord omdat die spuit precies in een accupunctuur plek geprikt was en het paard daarop direct reageerde

Eleonoor schreef:In de chineese geneeskunde zijn veel problemen van een lichaam terug te relateren naar nieren. Een van de meest populaire plaatsen om te behandelen is de knie. In deze theorie is het dat bij instabiele functioneren van de nieren vaak instabiele knieen te zien zijn. Vraag me verder niet daar nog meer details, dat moet je iemand vragen die universitair opleiding heeft gedaan in chineese geneeskunde. Feit is wel dat je op zich een grote kans van slagen hebt als je de nieren en de knieen behandeld. Dit dus de theorie van behandelen van nieren en knieen.