Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vinia schreef:Ik heb hier helaas in het verleden wel mee te maken gehad. Ik spreek dan wel over een kleine 15 jaar terug en toen was het gewoon einde verhaal voor een paard. Tegenwoordig schijnen ze er nog heel wat aan te kunnen doen om een paad weer redelijk te laten lopen. De symptomen bij mijn paard waren: heel veel struikelen, afwisselend links en rechts kreupel lopen, soms aan beide benen, waardoor het bijna niet opviel dat ze onregelmatig was. Op stal stond ze heel vaak met 1 been gestrekt naar voren. Doordat dit een paard was met een enorme ruime draf viel het waarschijnlijk niet op dat ze wat korter liep (bovendien had ik toen nog niet zoveel ervaring), maar dit schijnt ook een symptoom te zijn. Als je zekerheid wilt is er maar een oplossing: foto's maken. Succes.

guusje schreef:sammie, dus volgens jou hebben alle paarden met bijv gaatjes in het straalbeen hko ook al lopen ze niet kreupel??? Volgens mij denken zelfs de da daar anders over.....

guusje schreef:sammie, ik ken paarden die al 10 jaar geen last meer hebben van de hko omdat ze nu goed bereden worden.....
En verder ga ik hier maar niet meer op in , want daar heeft de TS niets aan.
Geriette schreef:guusje schreef:sammie, ik ken paarden die al 10 jaar geen last meer hebben van de hko omdat ze nu goed bereden worden.....
En verder ga ik hier maar niet meer op in , want daar heeft de TS niets aan.