ik had in verslag van de dag al geschreven dat de borst van mijn pony open lag en dat ik het had behandelt enzo. De 2e dag heb ik er even wat foto's van gemaakt ( hier was het al schoon gemaakt en behandelt) en nu ziet het er zo dus uit.
Ik weet niet waar het van zou kunnen komen, heb alles al onderzocht ( misschien laat ik er wel een DA bij komen )
Maar ik weet wel dat ik afgelopen week ( woensdag avond ) een stal genoot wegens omstandig heden weggestuurd heb. Z'n vader dreigde mij het leven zuur te maken en hij heeft gedreigd mijn paarden wat aan te doen en te vergiftigen enzo en mij een hooivork in mijn rug te steken. We hebben het gistere uitgepraat op msn maar voor we het hadden uitgepraat heb ik mijn pony dus zo aangetroffen in de wei. Wat denken jullie, zou dit van een mishandeling kunnen zijn en het daar mee te maken kunnen hebben? Ik ben beetje radeloos namelijk.
Verder heeft ze ( al iets langer en vorige week ontdekt ) een bult onder haar knie op haar linker voorbeen. het is hard en voelt aan als bot. [***] van bokt hier heeft ook gezien en wist ook niet wat het kon zijn ook hier heb ik foto's van
Het is dus op haar linker voor been onder de knie ( voor ons rechts )
op deze foto zie je het alleen als je goed kijkt
Hier is het iets duidelijker te zien.
Het voelt dus gewoon hard aan als een bot en ze heeft er volgens mij verder ook geen last van. Je kan er gewoon aanzitten en ze kreupelt niet ofzo.
Groetjes Cindy

die deken vond ik toevallig in een schuur en keek ff of ie haar paste voor van de zomer tegen de vliegen