ze heeft de laatste tijd last van hoesten en ze ademt niet goed ik zal eerst wel het verhaal een beetje uitleggen dan is dat wat makkelijker te begrijpen
in het begin moest ze een beetje hoesten volgens de dierenarts lag het aan stof en kom niks merken aan de longen ze heeft toen wel een hoestdrank gekregen maar dat hielpt niet. maar wij hoorden deudeljik dat het echt aan de longen lag.
En als het erg is maakt ze piepgeluiden ik schrok me rot ik was helemaal over bezogd zeg maar
de buik gaat helemaal op en neer ze ademt bijv en dan ploft de buik neer als ze uitademt dat doet ze best vaak soms heeft ze een dag dat er niks aan de hand is maar ze ademt nooit zuiver ik vind dat ze niet normaal ademt
mn vriendin en ik denken dat ze alergies is waarscheinlijk voor hooi
onze oplossing is nat hooi maar de eigen naar denk dat het niet helpt
volgens ons is ze vatbaar voor stof ze heeft dit ook nog nooit eerder gehad, de eigennaar denkt dat het door verwaarloosde verkoudheid komt maar dat is het volgens ons niet omdat ze niet erg verkouden is geweest.
please wie kan mij alsjeblieft helpen?
heeft hier iemand mis. ervaring mee ??? wat kan ik dan doen ?
ik ben ten einde raad en ik heb alle reacties hard nodig
ook als je er niet zeker van bent geef je mening wat jij er van vind of over denkt alvast bedankt
groetjes linda
shaam schaam
Hoor de laatste tijd trouwens regelmatig dat een paard longontsteking heeft ...
--> al 3 in mijn familie