Iemand ervaring met Bioscan?!?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marl1tje

Iemand ervaring met Bioscan?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 12:44

Zoals de titel al zegt...

Kan daarnaast iemand me misschien uitleggen wat het in houdt? (heb al lopen googlen, maar dat leverde weinig resultaat op)

Alvast bedankt voor jullie reacties...

Marl1tje

Re: Iemand ervaring met Bioscan?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 12:56

Goed ik had dus nog niet goed gezocht Bloos , want ik heb inmiddels de uitleg wel gevonden... In het Nederlands notabene, maar ik ben natuurlijk nog steeds wel heel benieuwd naar ervaringen hiermee!

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 13:12

En dan vooral met betrekking tot paarden met een allergie...

Nathalie w

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 20:19

Hoi,

IK heb goede ervaringen met Bioscan.Mijn paard is behandeld omdat ze al een hele tijd onregelmatig was en de dierenartsen niks konden vinden.
Met de Bioscan kwamen we erachter dat het haar schouders waren na 3 behandelingen liep ze als vanouds. Ze is ook nog een keer behandeld toen ze hoefbevangen was en dat gaf ook goede resultaten. Mijn andere paard heeft het Wobblersyndroom maar voor haar had het weinig effect. Betreft allergie heb ik geen ervaring het lijkt mij meer iets voor spier en gewrichtproblemen. Vera Wayper die hier ook wel eens op bokt zit heeft altijd Bioscan gedaan via haar ben ik ook aan de gene gekomen die mijn paarden heeft behandeld misschien kan zij je meer vertellen.

Groeten Nathalie