Plotseling afslanken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Imagine

Plotseling afslanken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 08:25

Hoi allemaal,

Mijn 16-jarige ruin was altijd super dik en moest mijn best doen om hem slank te houden. De laatste paar maanden vind ik hem in ene bij zijn flanken flink dun worden. Hij krijgt genoeg eten dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad en kan iemand mij vertellen waar dat aan zou kunnen liggen? Ik maak me namelijk een beetje zorgen.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Kzzz Imagine

Sees

Re: Plotseling afslanken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 08:46

Hoi Hoi,

Hoe is zijn ontlasting? Gewoon zoals het hoort of dunner dan anders? Heb je hem pas nog ontwormd? Mijn paard werd ook ineens een stuk dunner en doffer. Hij had al een tijdje last van diarree. DA erbij gehaald, bleken het toch wormen te zijn tewijl hij echt regelmatig ontwormd was. Boos! Eet hij zand? En ziet z'n vacht er doffer uit? Veel succes ermee...

Let_be

Re: Plotseling afslanken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 15:24

Eerst zoals hierboven, lukt het niet dan extra suplimenten.
Paarden die wat ouder worden kunnen inderdaad flink gaan afvallen. Je DA kan je wel vertellen wat je het beste bij kunt voeren. Het ene paard heeft iets anders nodig dan het andere. Dat kunnen wij niet beoordelen vanaf hier.