Heel vaag probleem:S

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Heel vaag probleem:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 13:29

Mijn arabische volbloed ruin van bijna 7 heeft een blessure aan zijn hoefgewricht gehad ongeveer een jaar geleden die nu in alle hevigheid is terug gekeert 3maanden stappen tot zover snap ik t nog Tong uitsteken maar dan zijn hoeven zijn ineens warm eerst was het alleen rechtsvoor waar ook die blessure zit maar de laatste tijd hebbe al zijn hoeven t:S... ik snap t niet meer HELP

cynthiar

Re: Heel vaag probleem:S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:20

Hoe warm zijn ze? Hoeven horen wel warm te zijn, want daar zijn ze goed doorbloed. Het kan ook per dag verschillen en ook nog per hoef, heb ik het afgelopen jaar ook bij mijn eigen paard gemerkt. Ligt aan het weer of de hoeveelheid beweging hij heeft gehad. Probeer eens met een ander paard te vergelijken. Als het echt veel warmer voelt (vergelijk ook eens met een ander lichaamsdeel van je paard) dan zou ik de DA er naar laten kijken want dan kan er iets aan de hand zijn.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 20:33

kijk dat is het nou juist het is niet te peilen ene dag zijn ze heel warm andere dag valt het wel mee val de DA moest ik afspuiten en we moeten volgende maand er weer heen... maar ik vroeg me af of er iemand ervaring mee heeft ze waren anders altijd een stuk kouder dan nu

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 18:31

is er dan helemala niemand die dit kent? Verdrietig