Hoi,
Ik heb een Paint merrie en zij drinkt echt ontzettend veel en plast dus ook erg veel. Daarom hebben de stalbaas en ik afgelopen winter afgesproken dat er 's nachts een steen in de waterbak ging zodat ze alleen overdag kon drinken. Nu wordt het weer wat warmer en nu wil ik dat ze gewoon kan drinken wanneer ze wil maar daar is de baas het niet zo mee eens. Kan het kwaad als die steen in de waterbak blijft? En is het dan beter om het 's nachts of overdag te doen. Even voor de duidelijkheid; ik ben het er totaal niet mee eens en dat ben ik nooit gweest want ik wil gewoon dat mijn meisje kan drinken en pissen wanneer zij wil. Maar doordat ik volgens de baas meer stro gebruik (wat niet zo is want ik gebruik net zoveel als een ander) wil ze dus dat of de steen erin gaat of dat ik (weer) meer ga betalen (ben namelijk al van de winter meer gaan betalen hiervoor)...
Lang verhaal ik hoop dat jullie het volgen en ik wil graag advies, ik ben echt ten einde raad. Ik ben deze eeuwig durende 'ruzie' echt zat...
groetjes Debbie