Citaat:Op z'n zachtst gezegd heb je wel een heel bijzonder probleem. Zo zeldzaam dat ik er geen zinnig woord over kan zeggen voordat ik jullie met eigen ogen heb kunnen bekijken. Ik zou dit probleem graag samen met onze dierenarts Erik Laarakker bekijken omdat ik bij elk probleem fysieke klachten wil uitsluiten en omdat hij je paard op veel meer dingen zou kunnen controleren dan een reguliere dierenarts.
En word er dus aangeraden om naar een consult dag te komen in Ruinen. Maar Ruinen (Drenthe!) is voor mij zo’n dikke 2 uur aanrijden met de normale auto, dus met de trailer ben ik ongeveer 3 uur onderweg. Dat vind ik op zich geen probleem, maar stel dat dit consult niks uithaalt? Of stel dat het juist wel wat uithaalt? Dan zouden er meerdere consulten nodig zijn, en moet ik elke keer dat hele stuk uithalen. Ik heb niemand in wijde omgeving die ervaring heeft me Emiel Voest, daarom even een berichtje hier over. Wie is er geweest (op zo’n consult dag) wat voor probleem had je paard, en hoe heeft zich dat verder ontwikkeld tijdens de consulten?

moet ik ook maar eens heen