kijk uit voor dit kruid je pony kan er doodt aan gaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beaudy_

kijk uit voor dit kruid je pony kan er doodt aan gaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 19:32

hallo
ik wil graag even iest vertellen over sint jacobs kruis kruid.

het st jacobs kruis kruid is een soort van onkruid dat vroeger in de berm van de weg stond maar tegen woordig staat het steeds en steeds meer in de wei van paarden en pony`s op zich is dat niet erg maar,als je pony het op gaat eten is het veel erger want er zit namelijk een stofje in dit kruid dat dodelijk is. meestal is het dodelijk als je medere keren aan raakt.want deze dodelijke stof slaat zich op in je lever van je paard/pony en als hij een bepalde aantal ml van dat stofje in zijn lever heeft opgeslagen dat wordt de kans steeds groter dat je pony/paard aan zeer pijnelijk doodt overlijdt.alles wat ik nu vertel is wel heel erg en aan grijpend maar het is allemaal waar.
en jij zelf en andere zoogdieren kunnen er aan doodt gaan als je veel in aanraking bent gekomen met deze stof. zoals, koeien, mensen, pony`s, paarden,alle zoogdieren.

als je nog verder info matie wil hebben ku n je dit na zoeken op:

www.kruiskruid.nl dit is en hele goede site kun je van sint jacobs kruis kruid alles vinden.

www.google.nl type sint jacobskruid in
ik hoop dat je jullie er iest van opsteken
en ik hoop dat we dan met zun allen er iest aan kunne doen
goertjes danique Doei!:wave::wave::wave::wave::wave:wave::wave::wave:

Oscar
Forumcoördinator

Re: kijk uit voor dit kruid je pony kan er doodt aan gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:16

Dit topic krijgt een slotje wegens (drie)dubbelpost.