Iemand een idee waar het vandaan komt en nog veel belangerijker hoe het verdwijnt?
Ik sta voor een raadsel..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

debbietjuh schreef:Het lijkt wel of hij bij zijn neus gepakt is door iemand met scherpe nagels of met een tang o.i.d.
Wij hebben een pony gehad die lastig bij de hoefsmid was, toen knepen ze hem altijd in zijn neus om hem rustig te houden, en hij had zo'n soort wondjes in zijn neus waar ze met de nagels geknepen hadden.
Zoiets heb ik nog nooit gesienn !! Ik zou persoonlijk ,meteen de DA erbij halen hoor ! promptertje schreef:Zijn er geen idioten bij geweest die sigaretten op de neus hebben gedrukt of zo? Het lijkt echt iets van buitenaf, tang kan ook, of iets scherps in het land?
Laat je het weten wanneer de DA heeft gezegd wat het is?
Deze foto is van vanochtend..
Hermesdeux schreef:Het ziet er niet schadelijk uit, zou me er niet te druk om maken. Het is niet vies. Zou het wel schoonhouden en goed op blijven letten, maar de DA erbij is nu in mijn ogen beetje onzin. Ik denk toch dat het irritatie is van plantensoort of misschien allergische reactie op iets wat in het land leeft?! Kan van het kleinste diertje zijn...
En mocht het verergeren of iets dergelijks weet hij tenminste wat ik bedoel als ik bel, ben namelijk niet de handigste in iets uitleggen.