ik vindt het raar zijn het voortekens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

ik vindt het raar zijn het voortekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 11:17

Mijn pony was vroeger heel speels in de weide enzo maar nu ligt ze maar al te vaak en wordt ze rapper vermoeid en de ene kant van haar uier is een beetje hard ze is bij de hengsdt geweest in augustis maar ze zeiden dat ze nog altijd paardig liep dus ik snap het niet kunne julie me helpen ik dacht aan mijn pony 3 maanden op rust te zetten

Neverhere

Re: ik vindt het raar zijn het voortekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 11:48

Zolang je geen stalrust bedoelt!
Rust is prima, maar dan wel buiten in de wei met schuilstal en niet verplicht stilstaan in 3x3 aangezien dat echt hartstikke slecht is voor ieder bewegingsdier.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:21

rijden zou ik nu inderdaad achterwege laten, ze is dus drachtig en heeft daar duidelijk moeite mee.
wel lekker buiten laten, die beweging is juist heel goed voor een drachtig paard. gaat de bevalling ook een stuk makkelijker..

als je het niet vertrouwd kun je altijd de veearts bellen en informeren wat er mogelijk aan de hand zou kunnen zijn

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:32

Ik heb geen idee wat er eventueel "mis" is met je paardje, maar het eerste wat ik zou doen is de DA erbij halen, dan heb je tenminste zekerheid en weet je ook dat je juist handelt. Lachen