is haar bouw goed of slecht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

venusjah

is haar bouw goed of slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 14:22

dorientjuh

Re: is haar bouw goed of slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 14:57

Ik heb er eigenlijk ook geen verstand van, maar volgens mij is de bouw wel goed, alleen is hij wat overbouwd, maar dat kan nog goed groeien.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:12

Als je zeker wilt weten of je een correct gebouwd paard koopt zou je een dierenarts in moeten schakelen.
Ze lijkt me voor meer ontwikkeld dan achter, loopt ze erg op de voorhand?

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:36

Ik zou je sterk aanraden een klinische keuring en eventueel ookrontgenologisch te laten doen voor je het paard koopt! Zo kun je een hoop ellende en verdriet voorkomen....

Succes met de aanschaf!

Saltow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:37

Ik vind persoonlijk dat de voorhand echt veel forser is dan de achterhand.
Maar 'k zou niet weten of dat nog gelijk groeit Vork

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:45

Ik vind het een prachtbeestje, maar weinig ontwikkelt voor een 3jarige. Als je haar koopt, zou ik voordat je erop gaat, eerst een lange tijd longeren om die achterhand sterker te maken, want ik denk dat die achterhand wat zwak is. Haar front etc is prachtig. En ja,
keuring is zeker aan te raden!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:18

Saltow schreef:

De voorhand forser Verward De achterhand is juist veel forser ( naar mijn mening dan ) Dit maakt op zich niet zo veel uit, wel zou ik hem laten keuren en iemand die WEL verstand heeft van de bouw meenemen en naar haar laten kijken. Wij kunnen ook niet alles zien van een foto. Dus ik zou haar aan iemand laten zien die er egt verstand van heeft !!

Simbaa