Subli: nieuwe remidie tegen zomerexeem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Black_White

Subli: nieuwe remidie tegen zomerexeem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 18:22

Ik had geld te veel, en kocht de Amazone (dat nieuwe paardenblad). Ik kijk nogal graag naar reclames (Kopen! Kopen! geen geld Haha!) en zag op de achterkant dat er een advertentie van Subli bij stond. Rechtsboven stond in een klein hoekje dat er ook een nieuwe remidie is tegen zomerexeem. Kent iemand dit? En heeft iemand er al ervaring mee, voor zolang dat dit product al bestaat? En denken jullie dat dit betrouwbaar is?
Ik heb op internet een stukje gevonden:

NIEUW: Subli® Semit Speciaalmix

Subli® en NovelCure hebben Subli® Semit Speciaalmix ontwikkeld voor paarden en pony´s die succesvol zijn behandeld met Eczit (bij zomereczeem). De Eczit-behandeling kan worden ingezet bij zomereczeem en zorgt voor herstel van de gezonde vacht bij veel paarden. Semit is speciaal ontwikkeld om te voeren tijdens en na een behandeling met Eczit.

Subli® Semit Speciaalmix bevordert de conditie van het paard tijdens en na de Eczit-behandeling en verkleint de kans dat het paard zijn herstelde gezonde vacht verliest ten gevolge van hernieuwd optredend zomereczeem.
Subli® Semit Speciaalmix bevat alle vitaminen, mineralen en spoorelementen die uw paard dagelijks nodig heeft. Door zijn unieke samenstelling is Semit het enige speciaalvoer dat de Eczit-behandeling ondersteunt.

Eczit therapie: NovelCure; tel.: 0573-461170, fax: 0573-461124 of leentaal@hetnet.nl
Subli® Semit Speciaalmix: Subli® klantenservice; tel.: 0900-2025321, fax: 0573-288899 of info@subli.nl

Nou vroeg ik mij ook af wat nou eczit is. Kunnen jullie mij helpen?

Jantien

Re: Subli: nieuwe remidie tegen zomerexeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 18:25