Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathalie84 schreef:ik heb van de veearts een soort oorgel voor honden/katten gekregen.
Toen ik het ging ophalen echt zo van "oorcreme", maar dat was toch goed.
Nou 2 weken gesmeerd en het is bijna weg, ik weet even niet meer precies hoe het heet maar het heeft echt gewerkt!!
Als je de naam perse wil weten pb je maar even!!
jeanie schreef:Bij ons op stal zweert er iemand op verlopen olie te halen bij de garage.
Zelf nog nooit hoeven gebruiken de standaardmiddelen en zeewater helpen tot nu toe.
Citaat:Omdat ik op Algemeen aangevallen wordt op het feit dat ik mijn merrie als laatste redmiddel binnen hou, wil ik hier vragen of ik dingen overgeslagen heb? Ik word een beetje radeloos ervan, en niet alleen ik, maar ook mijn da is het spoor een beetje bijster!
*zwavel oplossingen
*hydrocortiderm
*droogzetters
*minder eiwitten ( dit helpt nog het beste)
*cure mok
*sokken wegscheren
*verschillende mokzalven van de winkel
*maandelings wassen met sebacil ( doe ik toch wel voor de mijt)
*homeopatisch laten doormeten ( behalve veel geld, geen effect)
*wassen met betadinescrub
Wie heeft er nog ideeen? Ik niet meer in elk geval!

Is iig stukken beter voor je paard. Vb. 50 ml koudgeperste olijfolie, 25 druppels tea tree olie, 25 druppels citroenolie. Dit mengen en 2 maal daags aanbrengen. mirza schreef:mijn vriendin der paard had dat ook heel erg iedere keer en toen heeft zij ochtend plas in een potje gedaan en erop gesmeerd twee keer per dag en binnen een paar dagen was alles weg en daarna er geen last meer van gehad en is het goedkoopst en werkt echt.