Ongeveer een half jaar geleden had Lady allemaal gekke plekjes op haar achterbenen en het bleek mijt te zijn. We moesten wassen met een speciaal spulletje (weet even de naam niet meer) en dat hielp heel erg goed. Benen waar echt tot gisteren erg mooi, geen plekje te zien.
Een meisje die Lady soms rjdt heeft zondag en maandag in een meertje met Lady rondgebanjerd (weet ook niet of ze het goed afgedroogd heeft, de benen). Gisteren kom ik op stal, ga poetsen zie ik ineens bij Lady haar linkerbeen allemaal bloed stromen. Schrok me rot. Nagoed, goed gekeken en toen was het weer hetzelfde plekje als een half jaar geleden. Het ging juist zo goed
. Alles benen + staart met Betadine en ingesmeerd met Imaverol (zo heet dat spul dus). Vandaag even een foto gemaakt. Zou graag willen weten wat is het nou precies is en waar het vandaan komt. Zou het kunnen dat er iets in dat meertje zit waar Lady heftig op reageert of zal het echt weer mijt zijn?
Het viel me vandaag op dat het ook aan de rechtkant zat, alleen dan aan de buitekant. Wordt er zo gek van!!!
Linkerachterbeen (aan de binnenkant)
Rechterachterbeen (aan de buitenkant, onder de kogel zeg maar)
Please, help me met het vinden van de oorzaak en een blijvende oplossing.
Danku
. Daar moesten we mee wassen idd.