Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pharlap schreef:Hoi, ik wil graag weten wat voor symptonen paarden nog meer hebben bij hooikoorts en stofallergie?
Behalve die neus overal aan afvegen, en schudden met het hoofd.
En wat geven jullie ervoor?
Alvast bedankt.
). De veearts ( kliniek ), zei dat er medicijnen zijn maar dat hij die dan heel zijn leven moet slikken anders komt het weer terug, dus daar ben ik ook niet zo voorstander van en hij ook niet.Orly schreef:Hoi, mijn paardje heeft er nu ook weer last van.
Ik heb (moet even opzoeken bij wie ook al weer) een plukje haar opgestuurd en aan de hand daarvan doet ze een test waarvoor ze allergies is. Ze is voor bepaalde pollen allergies en ze heeft hooi, stro en stof allergie. Ik krijg binnenkort druppels binnen om haar lichaam te reiningen en druppels tegen de hooikoorts. Ik ben benieuwd of het werkt! Verder schijnt een netje over de neus bij het rijden te helpen.
Groetjes Marieke
Orly schreef:Ik begrijp wat jullie bedoelen. Maar de dierenarts heeft helemaal niks dus ik probeer het maar in een andere hoek te zoeken. Mijn paardje heeft het weer benauwd en ik vind het zo zielig dus ik probeer dit maar eens. Mocht het niet helpen heb ik het in ieder geval geprobeert!
, blond dus.
Pharlap schreef:Hoi, oke nu ben ik, blond dus.
Als je naar mijn profile gaat en dan search user post dan kom je zat tegen.
En anders moet je het mij even uitleggen![]()
Groetjes Pharlap.
Ik weet dat ik op een andere manier test maar het leuke is dat er vrijwel altijd dezelfde testresultaten uitkomen als via de reguliere weg. Alleen is dit wat ik doe niet wetenschappelijk onderbouwd en dat willen mensen vaak wel graag zien!