Hoi, ik heb voor mijn paard op het moment een likblok me zeewier erin, maar ik geloof dat hij die bijsmaakjes maar nix vindt... deze gebruikt hij nauwelijks, en hij had er ook een keer 1 met appelsmaak en die gebruikte hij ook nauwelijks. tussendoor heeft hij zo'n gewone rode mineralensteen gehad en die was juist zo op !! die had ie in 3 maanden op, die met appelsmaak heeft hij meer dan een half jaar gehad en deze heeft ie ook al een maand of 3... naja ik denk dat ik voortaan alleen maar rode ga kopen. maar hij heeft sinds dat ik hem heb altijd al een liksteen, en bij zijn vorige eigenaar ook en die daarvoor weet ik niet... ik zal ff ze voerschema geven :
ochtend : 3/4 biks en bos kuil/hooi gemengd
middag : 3/4 biks
avond : 3/4 biks en bos kuil/hooi gemengd
hij krijgt na het rijden van mij ook altijd vaste prik een appeltje en een boterhammetje en soms afgewisseld met een worteltje, banaan of een mandarijn ofzo... voor het rijden krijgt hij altijd een paardensnoepje. nou ik zou niet weten wat hij mist hoor !!! hij staat alleen niet in de wei en dat was altijd hiervoor wel zo, miss is dat het ? maar hij deed het in de wei (als ie op stal stond dan) ook al... met rijden krijgt hij toch ook vaak een pluk gras, maja das ook nie wat ie normaal in de wei altijd at... Hij heeft trouwens in de zomer altijd een maandje vakantie op t land. wat kan het nou zijn ?