Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sandy1978 schreef:het is een tuiger van 13 jaar , wat hij dus precies heeft weten ze dus niet want dan zou hij naar een kliniek toe moeten ,
Kitty1 schreef:Naar de kliniek!!!!! En vragen of je in termijnen kan betalen!
Jol schreef:We hebben twee paarden op stal staan,waarvan de gezonde niet alleen kan staan,daarbij komt dat er ook een financieel probleem is.
Tevens heeft de dierenarts vanuit het bloedmonster gezien dat er te weinig witte bloedlichaampjes zijn en dat hij daaruit concludeerd dat het een maaggezwel kan zijn,voor het bloedonderzoek dacht hij aan een maagzweer.
Joris is nu sinds 6 maanden bij ons,hij kwam met een getraind lichaam.
Heeft ook regelmatig meegedaan aan wedstrijden.
Mijn vader heeft de twee paarden puur voor de hobby,die hij al ruim 25 jaar beoefend.Voor Joris heeft mijn vader ruim 20 jaar Julius geliefkoost heelaas is hij verleden jaar op 27 jarige leeftijd doodgegaan.
Toen is mijn vader op zoek gegaan naar een betrouwbaar paard,waar Joris absoluut aan voldoed,hij is super lief.
Vanaf dag 1 heeft Joris minder gegeten dan het andere paard en als hij eet doed hij dat heel langzaam,maar ja dachten we het ene paard is het andere niet.
Maar sinds 3 a 4 weken gaat het dus echt heel slecht.
Succes