Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Babbelbailey schreef:Ik ga het eerst een tijdje proberen en als het niet van zelf weg gaat. Ga ik weer terug naar Greet de Jonge. Zij heeft haar pezen destijds ingespoten. Op zich super resultaat. De blessure was op de echo helemaal weg. Ik hou je op de hoogte. Sterkte bij de kliniek.
..en de lekker crossbuitenritten zitten er voor mij niet meer in..we gaan aan de bejaardeyoga!!..maar zonder dollen, het is niet anders..ben blij dat dit eruit is gekomen, had veel erger kunnen zijn en ouderom komt nou eenmaal met gebreken..Babbelbailey schreef:Die injecties heb ik bij de kliniek van Greet de Jong laten doen. Zij heeft eerst gekeken op een scan in hoeverre de pees was beschadigd. Vervolgens heeft zij een soort van ontstekingsremmer met annebolen achtige substantie rechtstreeks de pees ingespoten. De pees werd daardoor in de lengte richting gehard. Waardoor deze weer strak moest worden. Dit was ook het geval. De laatste scan was er niks meer te zien. Na anderhalf jaar begon helaas het andere been. De zelfde behandel methode is toegepast. Dit bleek er na verloop van tijd ook weer beter uit te zien. En nog niet zo lang geleden hadden we dan een peesschede ontsteking.
Succes met het opbouwen. Ja ik ken het ze zijn al oud maar voelen zicht in hun hoofd nog heel erg jong. Lastig is dat hoor.
Heb jij je paard buiten overdag?
Ik wel. Ik wil dat ze wel paard blijft. Ja en als het net als bij jou niet weg gaat na verloop van tijd nemen ik echt weer contact op met de kliniek.
Bedankt voor je mede leven