Overgaan van reguliere medicijnen op homeopatische

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Overgaan van reguliere medicijnen op homeopatische

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 09:01

Mijn paard staat vanwege een zware luchtweginfectie nog op een vrij hoge dosis hoestpoeders. (zie mijn andere topic op Medisch)
Omdat het toch best heftig spul is wil ik het graag af gaan bouwen als haar gezondheid het toelaat.
Dan wil ik weer overgaan op de Luchtwegcompositumdruppels van de Groene Os.

Maar nu vraag ik me af of ik daar al mee kan beginnen terwijl ik nog hoestpoeders geef, en zo de ene af kan bouwen en de ander opbouwen.
Ik heb geen idee of je dat tegelijkertijd mag geven.

Iemand daar ervaring mee?

Bets

Re: Overgaan van reguliere medicijnen op homeopatische

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:42

Je kunt eens informeren bij Erik Laarakkers, hij is zowel reguliere DA als holistische arts die ook op homeopatische middelen werkt. In mijn onderschrift staat zijn website vermeld, informeer vrijblijvend er naar, hij kan je denk ik het beste helpen hiermee om je advies te geven.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 09:58

Homeopatische en reguliere middelen zitten elkaar niet in de weg en kun je gerust tegelijk geven. Om de werking van de hom. middelen te verwerken moet je ze eigenlijk op een stukje brood geven minimaal een half uur voor of na het eten. Dit omdat een en ander beter opgenomen kan worden door de slijmvliezen.

Alleen als hij nog een zware infectie heeft zou ik niet te snel afbouwen. Als hij antibiotica heeft gehad, dan zou ik het aanvullen met pro-biotica. Dit omdat antibiotica de darmflora ernstig verstoord wat gevolgen heeft voor zijn weerstand.

Je kunt ook de dames van Puur Natuur bellen voor advies. Zij verkopen veel hom. middelen en kunnen je heel goed adviseren. Je kunt het telefoonnummer vinden op www.puurnatuur.nl

Succes

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:34

Hoi heb een tip ga naar een winkel koop een edelsteen, een aquamarijn en maak die aan het halster vast op zo,n plek dat hij steeds in aanraking komt met de huid.Als het goed is zal de steen snel gaan verkleuren en barsten.Het kan ook zijn dat de steen eraf valt, dan heeft je paard hem niet meer nodig.Ik werk veel met edelstenen en werkt zeer goed.
An_J schreef:
Homeopatische en reguliere middelen zitten elkaar niet in de weg en kun je gerust tegelijk geven. Om de werking van de hom. middelen te verwerken moet je ze eigenlijk op een stukje brood geven minimaal een half uur voor of na het eten. Dit omdat een en ander beter opgenomen kan worden door de slijmvliezen.

Alleen als hij nog een zware infectie heeft zou ik niet te snel afbouwen. Als hij antibiotica heeft gehad, dan zou ik het aanvullen met pro-biotica. Dit omdat antibiotica de darmflora ernstig verstoord wat gevolgen heeft voor zijn weerstand.

Je kunt ook de dames van Puur Natuur bellen voor advies. Zij verkopen veel hom. middelen en kunnen je heel goed adviseren. Je kunt het telefoonnummer vinden op www.puurnatuur.nl

Succes