Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die fysio komt dan terplekke kijken hoe het ervoor staat en maakt een schema voor je, zodat de opbouw geleidelijk gaat. De dierenarts zal dan de behandeling met shockwave toepassen. Veel suc-6
Kingkong schreef:"Daar MOET je je aan houden, anders is het zonde geld."('k weet nog niet hoe ik moet kopieren)
Ik heb er zeker geld en tijd voor over als het weer goed kan komen.
Maar zou dat nog wel kunnen met zo'n oude blessure??
Ik heb het idee dat het misschien al wel verkeerd genezen is (bindweefsel ipv peesweefsel)
Kingkong schreef:Twinkelbel, weet jij, of iemand anders misschien of Van Toor met die kleurenscan ook kan zien of de peesblessure goed of fout is genezen?, dus of er bindweefsel of peesweefsel zit??
En kan hij ook zien of de peesweefsels goed geordend zijn?

joop007 schreef:niet mee eens... mijn paard had in zijn sprongewricht een botje zitten waar een scherpe punt aan was gegroeid op een plaats waar banden etc overheen liepen, oftewel hij liep zich zeer daarop. hij is enkele malen behandeld met shock wave, dus giga veel van die tikjes tegen dat bot met als resutaat dat dat scherpe puntje eraf ging dit was later ook duidelijk zichtbaar op de foto. Dus er is wel degelijk bewijs geleverd!!!